salutació

A mi m'agraden els dinosaures i la paleontologia, ( i també l'arqueologia ) .... i a tu?

dilluns, 2 de gener del 2017

Comencem l'any amb molt bon peu!!

Aquest 2017 pot ser un gran any per aquest humil blog de divulgació paleontològica, ja que ha obtingut un reconeixement especial per part de la revista més important en el camp de la divulgació històrica i arqueològica (encara que també toca la Paleontologia algunes vegades) catalanoparlant: Sàpiens, en l'edició 177 (gener 2017) i dins de la secció Novetats multimèdia. En la petita descripció de la meva pàgina, encapçalada per un Regaliceratops d'en Julius Csotonyi, es mostren totes les facetes que El Jove Paleontòleg ha desenvolupat aquests quasi cinc anys d'història. Sàpiens és una revista que conec bastant bé i em sol acompanyar tot sovint en els meus viatges en tren.

Fotomuntatge de l'edició 177 de Sàpiens, per mostrar el tema principal de la revista (la disputa entre Catalunya i Aragó per la possessió de les pintures romàniques de Sixena) i el meu apartat al final de la publicació.
Foto particular.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada